| Bolag | Skribent | Publicerad | Tidning, sida |
| Finnairs dilemma nya eller inte nya? | Ragnhild Artimo | 12.12.1994 | 1994-16, 17-18 |
| Eurojätten Airbus vill ha halva världen... | Ragnhild Artimo | 12.12.1994 | 1994-16, 19-20 |
| Finnair byter motorer - billigare än nya plan | Ragnhild Artimo | 4.11.1993 | 1993-14, 08-09 |
| Vem besluter om jaktplanen? | Erkki Olin | 14.9.1989 | 1989-13, 18 |
| Aeroflot förnyar flottan | Sergei Vartumjan | 14.9.1989 | 1989-13, 19-20 |
| SAS valde Airbus | Inger Ehrström | 5.3.1980 | 1980-04, 25 |
| Vi måste ha flygplan - och de måste ha olja... | Kai Finell | 20.2.1980 | 1980-03, 28 |
| Ett halvsekel finländskt trafikflyg | Kai Finell | 22.8.1973 | 1973-12, 19-21 |
| Volvos produktionsteknologi en framtida exportvara? | Lars Heikel | 20.6.1973 | 1973-11, 14-16 |
| AIRBUS 300 ett sameuropeiskt flygindustriprojekt | Kai Finell | 15.11.1972 | 1972-18, 38-39 |
| Varför inte flyghamn i Esbo? | Kai Finell | 18.10.1972 | 1972-16, 20 |
| Satellitdirigerat flyg över Atlanten redan 1974 | Kai Finell | 26.4.1972 | 1972-08, 12-14 |
| Trafikflygarna säger JA till överljudsplanet (SST) | | 16.2.1972 | 1972-03, 22-23 |
| Concorde har 280 flygtimmar bakom sig | Arthur Österlund | 16.12.1970 | 1970-20, 28-29 |