Bolag | Skribent | Publicerad | Tidning, sida |
Fortsatt självständig | Janne Salonen | 27.1.2011 | 2011-01, 30-33 |
Asientrafiken viktigare än inrikesflygen för finnair | Janne Salonen | 26.8.2010 | 2010-07-08, 11 |
Finnair tvingas söka ny roll | Janne Salonen | 26.11.2009 | 2009-11, 15 |
Asientrafik avgör Finnairs öde | Janne Salonen | 27.8.2009 | 2009-07-08, 08 |
Fortsatt expansion | Janne Salonen | 31.1.2008 | 2008-01, 21-23 |
Finnair prioriterar direkta linjer | Janne Salonen | 31.1.2007 | 2007-01, 10 |
Finnair-SAS-konkurrensen blir kamp mellan flygallianser | Janne Salonen | 23.10.1997 | 1997-10, 19-21 |
Finnairs dilemma nya eller inte nya? | Ragnhild Artimo | 12.12.1994 | 1994-16, 17-18 |
Finnair byter motorer - billigare än nya plan | Ragnhild Artimo | 4.11.1993 | 1993-14, 08-09 |
Skall Finnair välja Boeing för bättre business? | Ragnhild Artimo | 13.5.1993 | 1993-07, 06-08 |
Finnairs problem: ”marknaden” eller dålig anpassning? | Janne Salonen | 18.2.1993 | 1993-02, 12-14 |
Finnair går sin egen väg och räds varken fan eller bofinken | Christian Schönberg | 17.9.1992 | 1992-11, 10-11 |
Finnair bryter med SAS - Leder nyförlovningen till priskrig? | Christian Schönberg | 27.8.1992 | 1992-10, 24 |
Gropigt för Finnair: Priskrig, permitteringar | Ragnhild Artimo | 20.2.1992 | 1992-02, 04-06 |
Ab Flygstation? | Katarina Koivisto | 14.9.1989 | 1989-13, 16-17 |
Finnair mot börsen | Tommy Westerlund | 20.10.1988 | 1988-16, 06-07 |
Finnair investerar : Flygplan för miljarder | Peter Nordling | 5.2.1987 | 1987-02, 08 |
Egen verkstad väl värd priset | Christer Ekebom | 5.2.1987 | 1987-02, 11-12 |
TR-42 — Finnairs nya inrikesplan | Håkan Nylund | 19.9.1984 | 1984-14, 17 |
Ett halvsekel finländskt trafikflyg | Kai Finell | 22.8.1973 | 1973-12, 19-21 |
Trafikflygarna säger JA till överljudsplanet (SST) | | 16.2.1972 | 1972-03, 22-23 |